Subject: FW: Riigitee 11280 Loksa-Viinistu ja Kopliotsa kinnistu juurdepääsutee ristumiskoha kooskõlastamine
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 11:17:05 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Villu Vapper <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 20, 2025 11:16 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: Riigitee 11280 Loksa-Viinistu ja Kopliotsa kinnistu 
juurdepääsutee ristumiskoha kooskõlastamine

Tere,

Märkused on korrigeeritud,

Lugupidamisega,

Villu Vapper

projekteerija

58163993

Kontakt Merike Joonsaar (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval N, 20. 
veebruar 2025 kell 11:04:

Tere.

Tänan projekti eest.

Mõned tähelepanekud projekti täiendamiseks.

1.	Riigitee kaitsevööndi laius on antud juhul 30m (EhS §71 lg 2).
2.	Nimi vajab täpsustamist (ekslikult Ravila mnt 17a).

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Villu Vapper <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 19, 2025 3:54 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Riigitee 11280 Loksa-Viinistu ja Kopliotsa kinnistu juurdepääsutee 
ristumiskoha kooskõlastamine

Tere,

Saadan mahasõidu projekti kooskõlastamiseks...

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper

ALK OÜ
58163993

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

-- 

Lugupidamisega,

Villu Vapper
58163993

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.